De marketingmix volgens Jos Baijens (NIMA-Z)

Jos Baijens is een interieurarchitect/ontwerper in het hogere segment van de optiekbranche. Daarnaast heeft hij zijn eigen brillen en horlogelijn ontwikkeld. Deze lijnen heeft hij, als autodidact in de marketing, internationaal in de markt gezet.

Zijn visie op marketing is zowel verrassend als logisch. Jos neemt je graag mee in zijn tocht van eerste ontwerp tot realisatie van zijn ‘brand’. Zonder dat Jos belerend is of met een vingertje wijst, zal iedereen iets uit zijn verhaal kunnen halen.

Kijk ook op www.baijens.nl en www.jos.je en meld je via onderstaand formulier snel aan voor deze leuke en leerzame bijeenkomst. 

 

Programma

14.30 - 15.00 uur   Inloop

15.00 - 16.00 uur   Presentatie Jos Baijens

16.00 - 17.00 uur   Afsluitend drankje

 

Aanmeldformulier
Aanmeldformulier
Aanmelden nieuwsbrief?
ja
nee

 

Naar het overzicht